Нужны ли дом. задания в 1 классе?
1. Да, это развивает навыки.2. Нет, это лишняя нагрузка.3. Да, с мамой легче усвоить4. Да, но со специалистом.
Всего ответов: 329
Обнимайте малышей под любым предлогом! Ведь от маленьких детей еще пахнет Богом. Тихо носиком сопит, маму обнимая... вот он рядышком лежит - мой кусочек рая. |
|
| | |
|
Всего материалов в каталоге: 40 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 4 » |
На виконання наказу Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України від 04.10.2012 р. № 1073 «Про проведення
інтернет-зборів батьків першокласників» з 5 по 25 жовтня 2012 р. було проведено
інтернет-збори батьків першокласників. |
Одним із показників мовної культури особистості, її моральності, внутрішньої і зовнішньої краси є мовленнєва культура. В умінні спілкуватися виявляються інтелект і рівень мислення індивіда, його освіченість і вихованість, культурність і ціннісні орієнтири, краса слова і духу як ознаки духовного багатства та неповторної людської сутності. |
Потреба дітей в активному руховому режимі зумовлена біологічними законами їхнього розвитку. Без активних рухів, без фізичних вправ неможливий нормальний ріст і розвиток організму. |
Дитина йде до школи в 1 клас . Її чекає новий вид діяльності – відвідування уроків, багато несподіванок, багато відкриттів, незнайома вчителька. Учитель повинен створити в класі такі умови, щоб 6-річці було цікаво і затишно, щоб її перебування в школі було комфортним, безконфліктним та безпечним. |
Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень учня, а не кількості його помилок. Оцінка виражається в оцінних судженнях і висновках учителя, які є її якісними (словесними, вербальними) показниками, або ж у балах, тобто кількісних показниках. |
Шестирічний першокласник у школі – найемоційніший учень. Для нього гра, казка, вигадка – це невід’ємна складова духовного життя. І вчитель має підтримати, пробудити в душі кожного цікавість до пізнання навколишнього світу, запалити вогники дитячої думки і творчості. |
" Для того, щоб втішитися скарбами природи, людина
повинна бути здоровою, сильною та розумною"
І. П. Павлов
|
Сьогодні дитина перебуває в умовах соціальної кризи. Дефіцит духовності зумовлює напружений пошук шляхів гуманізації життя, осмислення цінностей сучасного і майбутнього. Нова стратегія освіти ґрунтується на реальному запровадженні гуманістично-орієнтованого освітнього процесу. В такій школі панівним є людиноцентрований стиль життя. |
Актуальною проблемою сьогодення є збереження здоров’я дітей та формування здорового способу життя як цінності. Кожен хто причетний до справи навчання і виховання, повинен усвідомити, яку відповідальність він несе. Від нас, учителів та батьків, великою мірою залежить, яким буде здоров’я дитини в подальшому житті. |
| |
|
КТО ЗДЕСЬ?
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
КТО К НАМ ЗАГЛЯДЫВАЛ?
|
Буду благодарна, если Вы установите мою кнопочку на своём сайте
|
|